Refunderings politik

Vi stræber efter at give vores kunder den bedste oplevelse med Buello-produkter. Som en del af dette gør vi vores bedste for at sikre den bedste kvalitet og service til vores kunder.

Vi tilbyder en 30-dages tilfredshedsgaranti, så du trygt kan prøve produktet. Hvis du ikke er fuldt ud tilfreds, kan du returnere det inden for 30 dage for en fuld refundering. Bemærk venligst, at returforsendelsen er for egen regning, og kunden står selv for returfragten. produktet skal opfylde kravene, der er specificeret nedenfor.

Hvis der er gået over 30 dage siden dit køb, kan vi desværre ikke tilbyde dig refundering eller ombytning.

For at udstede en refundering skal du starte med at sende en e-mail til os på kontakt.buello.dk@gmail.com. Når nedenstående oplysninger er modtaget, kan vi derefter godkende din returnering og give dig returadressen. Angiv følgende oplysninger:

  1. Ordrenummer
  2. Email-adressen, ordren blev placeret under
  3. Årsag til returnering

For at være berettiget til en refundering skal din vare være i samme stand, som du modtog den.

 

Her er en sektion, du kan inkludere i dine handelsbetingelser for uafhentede pakker:

 

Uafhentede pakker

Hvis en ordre ikke afhentes inden for afhentningsfristen, og pakken returneres til os af fragtfirmaet, gælder følgende regler:

1. Meddelelse om uafhentet pakke

Kunden vil blive kontaktet via den oplyste e-mailadresse, når vi modtager en returneret pakke.

2. Gensendelse af pakke

Kunden kan få pakken gensendt mod betaling af fragtomkostningerne for den nye forsendelse.

Betalingen skal være modtaget, inden pakken gensendes.

3. Fortrydelsesret ved uafhentede pakker

Fortrydelsesretten på 14 dage begynder at løbe fra den dag, hvor pakken var klar til afhentning i pakkeshoppen. Hvis pakken returneres til os efter denne periode, kan fortrydelsesretten være bortfaldet.

Hvis kunden ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten inden for den lovpligtige periode, vil vi refundere købsbeløbet, dog fratrukket fragt- og returfragtsomkostninger.

4. Manglende kontakt fra kunden

Hvis vi ikke modtager nogen henvendelse fra kunden inden for 14 dage efter, at pakken er blevet returneret til os, forbeholder vi os retten til at beholde købsbeløbet som kompensation for fragt- og administrationsomkostninger.

5. Kundens ansvar

Det er kundens ansvar at sikre, at de angivne kontaktoplysninger (fx e-mail og telefonnummer) er korrekte, så fragtfirmaet kan informere om afhentning.